Hi,gorgeous! Welcome to Life goes on and on! Leave her message ! Follow | Dashboard
Hidup Indah Biasa

Bonjour

She said:
I've been practiced dentistry since 1993.
Welcome to my blog.
This is my ordinary stories abut my routine work.

Online


Tea Time




Credits

Edit by :林羽兒
Basecode :
Images :






Semua tak kena
Thursday, December 6, 2012 | ? 1 Comments

1)Dahulu, masa saya mula2 buka klinik sendiri, umur saya agak muda, dalam umur 28 tahun...
Pesakit dengan muka yg tak berapa yakin berkata ; " eei , mudanya doktor! "

2) Badan saya pulak kecil molek....
Ada yg berkata : " larat ke nak cabut gigi ni..."

3) Saya pulak perempuan.....
Suara2 sumbang berkata ; " tak nak la cabut gigi dgn doktor perempuan, kan patah pulak nanti gigi tu..."

Sekarang ni, bila dah ramai kenal dan klinik pun dah establish, pesakit sudah tak mahu doktor lain lagi....

Bukan nak kata saya bagus, tapi kerana mereka sudah menaruh kepercayaan pada kita....

Biasalah.....semuanya perlu sabar dalam menerima segala tohmahan......akhirnya ia akan menjadi sesuatu yg manis, kan?